Contact en FAQ's


Veelgestelde vragen

 

1. Wat is Iederal?

Iederal is een programma van ontmoetingen voor zingeving en levenskunst. Iederal organiseert events waar je samen je eigen waarden kunt ontwikkelen. Iederal heeft geen winstoogmerk. Op de pagina over Iederal lees je over het wat, hoe en waarom van Iederal.

2. Waarom zou ik naar Iederal moeten gaan?

Iederal-events bieden je alle ruimte voor verdieping en verbinding. Je bent welkom. Je kunt jezelf zijn. In contact met anderen inspireer je elkaar bij het vinden van eigen antwoorden op grote vragen.

3. Wie begeleiden de events?

Bijna alle events worden begeleid door mensen die hiervoor getraind zijn. Onder het motto 'Ontmoet anderen, ontdek jezelf' staat de ontmoeting met andere deelnemers centraal. De interactieve lezingen worden gegeven door prominente experts op bepaalde thema’s.

4. Voor wie zijn deze events?

Voor iedereen die bewust bezig wil zijn met zingeving. Sommige events zijn speciaal voor jongeren (18-29 jaar) of voor kinderen (5-12 jaar). Dat staat bij het event vermeld.

5. Hoe groot zijn de groepen?

Meestal zijn er tussen de 5 en 20 deelnemers per event. 

6. Wat kosten de events?

De kosten kunnen per event verschillen en vind je bij ieder event. Iederal heeft geen winstoogmerk. De prijzen dekken een deel van de kosten. Zijn de kosten een belemmering voor jou? We hanteren dan het 'Pay what you can'-principe. Neem contact met ons op via info@iederal.nl.

7. Hoe meld ik me aan voor een event?

Selecteer in de agenda het gewenste event en meld je aan. Nadat je een event hebt geboekt en betaald, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat het event, de locatie, de datum en bevestiging van betaling. Een aantal dagen voor aanvang van het event ontvang je nog een herinneringsmail. Neem deze e-mail (op je telefoon of geprint) mee naar het event.

8. Krijg ik een toegangsbewijs?

Een aantal dagen voor aanvang van het event ontvang je een herinneringsmail. Deze e-mail is je toegangsbewijs. Neem hem (op je telefoon of geprint) mee naar het event.

9. Ik heb een beperking (auditief, visueel, lichamelijk of mentaal) en wil graag meedoen met een event. Is het event goed toegankelijk voor mij?

Neem contact op met Iederal via info@iederal.nl zodat we samen kunnen kijken of het event goed toegankelijk is voor jou.

10. Kan ik een event afzeggen?

Als je ontdekt dat je niet naar een geboekt event kan komen, laat het ons weten via info@iederal.nl. Het is niet mogelijk restitutie van je betaling te ontvangen. Je kan wel iemand anders in je plaats laten gaan. Vermeld dan meteen de naam, het adres en e-mailadres van je plaatsvervanger in je bericht aan ons.

11. Het event wordt door jullie geannuleerd. Wat nu?

Events gaan door bij een bepaald minimum aantal deelnemers (het aantal verschilt per event). Wordt dit minimum aantal niet bereikt dan heeft Iederal het recht het event te annuleren. Je ontvangt hiervan tijdig bericht. Je kunt dan kiezen voor een van de volgende opties: een voucher voor een ander event, het deelnamebedrag doneren aan Iederal of je geld terugontvangen. We storten je geld dan binnen 4 weken terug

12. Kan ik een event omruilen?

Een eenmaal geboekt event is niet inwisselbaar voor een ander event, tenzij deze is geannuleerd door Iederal. Wel is het mogelijk om iemand anders in jouw plaats te laten gaan. Laat het ons weten via  info@iederal.nl. Vermeld dan meteen de naam, het adres en e-mailadres van je plaatsvervanger.

 

Bezoekadres

’t Hoogt 4
3743 AT Baarn

E: info@iederal.nl
T: 035-5488799

 

 

14. Het event is vol. Kan ik op een wachtlijst komen?

Iederal werkt niet met wachtlijsten. Maar onze events worden op meerdere data in meerdere plaatsen gepland. Er komt dus vast een andere mogelijkheid om deel te nemen.

15. Kan ik me voorbereiden op een event?

De Iederal-events vragen over het algemeen geen voorbereiding. Als dat wel het geval is, ontvang je daarover tijdig bericht van ons.

16. Wat moet ik meenemen?

Je hoeft niets mee te nemen. Mocht dat bij uitzondering wel het geval zijn, dan ontvang je daarover tijdig bericht.

17. Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

Stuur een e-mail naar  info@iederal.nl. Voor dringende vragen kun je ons team telefonisch bereiken via 035-5488799.

18. Is er een mogelijkheid zelf events te begeleiden?

Soms zoeken we nieuwe begeleiders. Als je interesse hebt, stuur dan een e-mail naar info@iederal.nl.

19. Kan ik me aanmelden als vrijwilliger?

Iederal drijft op vrijwilligers. Dus heb je interesse, neem dan contact op via  info@iederal.nl.

20. Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen. Hoe doe ik dat?

Op deze pagina meld je je aan voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van al onze activiteiten. Uiteraard is het ook altijd weer mogelijk je af te melden.

21. Hoe neem ik een abonnement op VANDAAG magazine?

Hier kun je je aanmelden voor VANDAAG magazine. Een abonnement kost € 12,50 per jaar / voor 4 nummers.

22. Hoe zeg ik mijn abonnement op VANDAAG magazine op?

Wil je VANDAAG magazine niet meer ontvangen? Geef het dan door via het opzegformulier.

23. Waar kan ik terecht voor persinlichtingen?

Pers kan voor interviewaanvragen of overige informatie contact opnemen via info@iederal.nl of 035-5488799.

24. Wat doe ik als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt over een dienst van Iederal of over een begeleider kun je dat melden via info@iederal.nl. Uiterlijk binnen één week laten we je weten hoe we je klacht behandelen. Je klacht wordt uiteraard altijd vertrouwelijk behandeld.

25. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

We gaan uiterst zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. In ons privacybeleid lees je hier alles over.

Heb je een andere vraag?

 

 

Op de hoogte blijven?

Iederal brengt levensontdekkers bij elkaar. Om met elkaar te ontdekken waar het voor jou in het leven om gaat. Want samen vind je zoveel meer dan wanneer je alleen op zoek gaat.

Wil je op de hoogte zijn van al onze komende events? Meld je dan aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.